Comentarii
trof's music
trof's music Acum 19 ore
Can somebody look my Channel i do slowed N reverb! I'm new on ROkey
Løvëly Æsthëtic Mëmøries
Løvëly Æsthëtic Mëmøries Acum 19 ore
The guy tho T-T
Boring Gaming
Boring Gaming Acum 19 ore
This song is perfect to me because if it is all Lana lyric it is easy to get boring. But because Lana part is not too long i can still enjoy it after many times listen to it
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
كوين احبهاا
Hana Hanako
Hana Hanako Acum 19 ore
[H̲̲̅̅o̲̲̅̅t̲̲̅̅t̲̲̅̅e̲̲̅̅s̲̲̅̅t̲̲̅̅ ̲̲̅̅s̲̲̅̅e̲̲̅̅x̲̲̅̅ ̲̲̅̅d̲̲̅̅a̲̲̅̅t̲̲̅̅i̲̲̅̅n̲̲̅̅g̲̲̅̅ ̲̲̅̅s̲̲̅̅i̲̲̅̅t̲̲̅̅e̲̅] 𝐹𝑜𝑟 𝑠𝑒𝑥 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑎𝑡𝑒 𝓝𝓾𝓭𝓮 <3 💯💋 ----𝙒𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙃𝙚𝙧𝙚: bestdate.us/stella 💞 🔥🔥🔥 ನಾನು ಲೊರೊ ಸ್ಟ್ಯಾಟಿ ಡಿ ಸೆಲ್ಯೂಟ್ 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候
Janet Lopez
Janet Lopez Acum 19 ore
Omg love her hair makeup and hair lol
ALAEDDINE Yasbou
ALAEDDINE Yasbou Acum 19 ore
This song is wondreful
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
جعل محد يغني بعدها
Hills Gaming
Hills Gaming Acum 19 ore
I want it I got it
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
الون الزهري فخامه عليها
trof's music
trof's music Acum 19 ore
Can somebody look my Channel i do slowed N reverb! I'm new on ROkey
Brenda Cecilia
Brenda Cecilia Acum 19 ore
Love ❤
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
الاغنية صارلها سنتين وكانه مبارح نزلت
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
تجنن مثل عادتها
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
فخامتها
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
ياجمالها
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
ربي احشرني معها من حيث لا ادري
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
جمالها يموتت
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
احبهاا
『 نـــدى ៹』
『 نـــدى ៹』 Acum 19 ore
كوييين
Haneen Aldalaan
Haneen Aldalaan Acum 19 ore
This song is like 2 months ago but it is actually 2YEARS!!!!
Lil-_-bOw Ənbighc
Lil-_-bOw Ənbighc Acum 19 ore
if u don't understand the ways that love works you should go and find out. N tell me how that thought ain't comin through in my mind like they others, i ain't be confused about that LUV world's. because to my heart it's not started yet🤍hug me like a moon did with the night too cuz u find that answer to me❣i want meet miss @arianagrande if u wan learn me some tricks about good times with a wifes💨🤍🧞‍♂️🧞‍♀️❣🧜‍♀️🧜‍♂️
YOU’RE A FRAUD
YOU’RE A FRAUD Acum 19 ore
3:50 understandable
Rainbow playz
Rainbow playz Acum 19 ore
Her voice is damn amazing
Ripketyaplayz’drawingYT
Ripketyaplayz’drawingYT Acum 19 ore
Imagine is being like - “ thank u next,make-up next-“ I mean- she has makeup on ;p
se liga MILENNA
se liga MILENNA Acum 19 ore
Só qm e do BR curti
Faqih Faeda
Faqih Faeda Acum 19 ore
didn't care when and why u watch this
Kauan Tube ツ
Kauan Tube ツ Acum 19 ore
Vem 1 BILHÃO❤❤❤
isabel caliengue
isabel caliengue Acum 19 ore
antes de 1B de visualizações
Kauan Tube ツ
Kauan Tube ツ Acum 19 ore
Também☺
Emma Ramnanan
Emma Ramnanan Acum 19 ore
I iiii dont KNOW WHAT TO SAY
Lil-_-bOw Ənbighc
Lil-_-bOw Ənbighc Acum 19 ore
this thought about this thought you ain't comin through it tooit depends on the nature of the love they would have, i means like the first love i'm not find yet, i'm ain't love someone like my cat this is then why i waiting the wife do a first step on me like means she chat for dating me like a boy ask to a wife , i don't know really this fucked me up my head all days i think the girl want me she do move for me,,, nah i never have a partner but i feel allways like my heart broke because...im shy with any wife i don't know what say to her and there is have a cute girl evrywhere but im scared talk too or she scared of me iam like a cats so much shy
Videos To Laugh
Videos To Laugh Acum 19 ore
pov: you are not from tiktok...
kyla bobbi
kyla bobbi Acum 19 ore
My favourite song on the album
just fm
just fm Acum 19 ore
Love love love
Videos To Laugh
Videos To Laugh Acum 19 ore
Just imagine how many people are listening with you right now...
Rian Butera
Rian Butera Acum 19 ore
10 MILLION VIEWS !!! the best song of ALL album
Akash Biswas
Akash Biswas Acum 19 ore
69 op
Aryan Gurung
Aryan Gurung Acum 19 ore
She probably is scared and is forcing herself to smile so no one gets suspicious that she is actually sad
Hugo GA
Hugo GA Acum 19 ore
The final part... 😍
Magali Kebe
Magali Kebe Acum 19 ore
I love. You
Priyadharshini
Priyadharshini Acum 19 ore
Girll😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️
RR gamelaysGR freegang
RR gamelaysGR freegang Acum 19 ore
Good
_Astral kiss_
_Astral kiss_ Acum 19 ore
lyrics: You might think I'm crazy The way I've been craving If I put it quite plainly Just give me them babies So what you doing tonight? Better say, "Doing you right" (yeah) Watching movies but We ain't seeing a thing tonight (yuh) I don't wanna keep you up (you up) But show me, can you keep it up? (It up?) 'Cause then I'll have to keep you up Shit maybe, I'ma keep you up, boy I've been drinking coffee (I've been drinking coffee) And I've been eating healthy (and I've been eating healthy) You know I keep it squeaky, yeah (you know I keep it squeaky) Saving all my energy (yeah, yeah, saving all my energy) Can you stay up all night? Fuck me 'til the daylight Thirty-four, thirty-five Can you stay up all night? (All night) Fuck me 'til the daylight Thirty-four, thirty-five You drink it just like water (water) You said it tastes like candy So what you doing tonight? (Tonight) Better say, "Doing you right" (oh babe) Watching movies but We ain't seeing a thing tonight (yuh) I don't wanna keep you up (you up) But show me, can you keep it up? (It up?) 'Cause then I'll have to keep you up Shit maybe, I'ma keep you up, boy I've been drinking coffee (said I've been drinking coffee) And I've been eating healthy (and I've been eating healthy, 'cept this wine though) You know I keep it squeaky (you know I keep it squeaky) Saving all my energy (yuh, yuh, yuh) Can you stay up all night? (All night) Fuck me 'til the daylight (daylight) Thirty-four, thirty-five (thirty-five, ayy) Can you stay up all night? (Can you stay up?) Fuck me 'til the daylight (can you stay up?) Thirty-four, thirty-five (yuh, yuh, yuh) Baby you might need a seat-belt when I ride it I'ma leave it open like a door come inside it Even though I'm wifey You can hit it like a side chick Don't need no side dick, no Got the neighbors yelling, "Earthquake" (earthquake) 4.5 when I make the bed shake (bed shake) Put it down heavy Even though its lightweight (It's lightweight, yuh, yuh, yuh) We started at midnight Got 'til the sunrise (sunrise) Done at the same time But who's counting the time When we got it for life? (Got it for life) I know all your favorite spots (favorite spots) We could take it from the top (from the top) You such a dream come true, true Make a bitch wanna hit snooze, ooh Can you stay up all night? Fuck me 'til the daylight (yeah, yeah) Thirty-four, thirty-five (ahh, yeah) Thirty-four, thirty-five Can you stay up all night? (Do you know what that mean?) Fuck me 'til the daylight (do you know what that mean?) Thirty-four, thirty-five (yuh, yuh, yuh) Means I wanna sixty-nine with ya (no shit) (Math class, never was good)
arianna vezzoli
arianna vezzoli Acum 19 ore
Perfect voice,my idol!!!🎀✨💅🏻🔥
arianna vezzoli
arianna vezzoli Acum 19 ore
The voice of ary:💅🏻🛍💄👑✨🎀🍩🔥 The Song of ary:⛓🚬🖇🖤💣👅🖕🏻🗣☠
_Astral kiss_
_Astral kiss_ Acum 19 ore
lyrics: You might think I'm crazy The way I've been craving If I put it quite plainly Just give me them babies So what you doing tonight? Better say, "Doing you right" (yeah) Watching movies but We ain't seeing a thing tonight (yuh) I don't wanna keep you up (you up) But show me, can you keep it up? (It up?) 'Cause then I'll have to keep you up Shit maybe, I'ma keep you up, boy I've been drinking coffee (I've been drinking coffee) And I've been eating healthy (and I've been eating healthy) You know I keep it squeaky, yeah (you know I keep it squeaky) Saving all my energy (yeah, yeah, saving all my energy) Can you stay up all night? Fuck me 'til the daylight Thirty-four, thirty-five Can you stay up all night? (All night) Fuck me 'til the daylight Thirty-four, thirty-five You drink it just like water (water) You said it tastes like candy So what you doing tonight? (Tonight) Better say, "Doing you right" (oh babe) Watching movies but We ain't seeing a thing tonight (yuh) I don't wanna keep you up (you up) But show me, can you keep it up? (It up?) 'Cause then I'll have to keep you up Shit maybe, I'ma keep you up, boy I've been drinking coffee (said I've been drinking coffee) And I've been eating healthy (and I've been eating healthy, 'cept this wine though) You know I keep it squeaky (you know I keep it squeaky) Saving all my energy (yuh, yuh, yuh) Can you stay up all night? (All night) Fuck me 'til the daylight (daylight) Thirty-four, thirty-five (thirty-five, ayy) Can you stay up all night? (Can you stay up?) Fuck me 'til the daylight (can you stay up?) Thirty-four, thirty-five (yuh, yuh, yuh) Baby you might need a seat-belt when I ride it I'ma leave it open like a door come inside it Even though I'm wifey You can hit it like a side chick Don't need no side dick, no Got the neighbors yelling, "Earthquake" (earthquake) 4.5 when I make the bed shake (bed shake) Put it down heavy Even though its lightweight (It's lightweight, yuh, yuh, yuh) We started at midnight Got 'til the sunrise (sunrise) Done at the same time But who's counting the time When we got it for life? (Got it for life) I know all your favorite spots (favorite spots) We could take it from the top (from the top) You such a dream come true, true Make a bitch wanna hit snooze, ooh Can you stay up all night? Fuck me 'til the daylight (yeah, yeah) Thirty-four, thirty-five (ahh, yeah) Thirty-four, thirty-five Can you stay up all night? (Do you know what that mean?) Fuck me 'til the daylight (do you know what that mean?) Thirty-four, thirty-five (yuh, yuh, yuh) Means I wanna sixty-nine with ya (no shit) (Math class, never was good)
ALEX MONTALVO
ALEX MONTALVO Acum 19 ore
Ya se les venció el contrato Ariana no sé cuánto vende pero se trata de millones ... y una pandemia no creo que se pare no más en la vida....$$&&$$ sigamos escuchando música....yeah 💖🖤🤓🖤
lily
lily Acum 19 ore
3:23 one of my fav note change ever
Ornella Amorim
Ornella Amorim Acum 19 ore
🎼
Ornella Amorim
Ornella Amorim Acum 19 ore
🎤
salma esmouti
salma esmouti Acum 19 ore
Not only best singer of her generation, but also one of the best female performers of her generation
Ali Can Ahnas
Ali Can Ahnas Acum 20 ore
Manifest with ari
Sofia franco
Sofia franco Acum 20 ore
I loveeeeeeeeee ariiii
Anaiya's show 101
Anaiya's show 101 Acum 20 ore
I love your music and show Sam and cat 😊
KitchenRoam
KitchenRoam Acum 19 ore
She doesn't own Sam and Cat??
Anaiya's show 101
Anaiya's show 101 Acum 20 ore
Go girl!!😉😊❤🤘🤟👍
2SR
2SR Acum 20 ore
Ariana's voice is so angelic
Sylwia Smoronska
Sylwia Smoronska Acum 20 ore
I am
Sylwia Smoronska
Sylwia Smoronska Acum 20 ore
I am
Paco Amo Saus
Paco Amo Saus Acum 20 ore
This song is amazing
Naomi Miss concert
Naomi Miss concert Acum 20 ore
I’m disappointed by Ariana 🤯 She was the best women I saw and she becomes vulgar 🤭🥵🙄🧐
Viya Tiger
Viya Tiger Acum 20 ore
She has 47.2 million subscribers but she still dosent know how to do capitals..
Divine Feminine777
Divine Feminine777 Acum 20 ore
Why is Gabi my ex's girlfriend
Sara
Sara Acum 20 ore
I can't breath,you are amazing.!!
swt magic
swt magic Acum 20 ore
0:07 it triggers me how it shows the sweetener album and thank you next backround
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Xmxmmsks
sn
sn Acum 20 ore
9 months... no way it feels like a week ago 🥺
Rael Marie Jusay
Rael Marie Jusay Acum 19 ore
yeah,im stuck in my grandma
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Mxkksmđm
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Cjđjik
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Dnjdkjdj
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Sjjnđnsks
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Xjsmndnjdke
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Smsmsmsmd
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande
Trần Minh tùng i'm fan of Ariana Grande Acum 20 ore
Kdmsms
FY • 9 лет назад
FY • 9 лет назад Acum 20 ore
*POV - ARIANA*
Lᴇᴛʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴜᴄᴀɴᴄɪᴏɴ.ᴄᴏᴍ
Lᴇᴛʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴜᴄᴀɴᴄɪᴏɴ.ᴄᴏᴍ Acum 20 ore
ʕ•́ᴥ•̀ʔっ🔻 [LYRICS/LETRA] (👍 ͡• ͜ʖ ͡•)👍 (Like) ✅ [Intro] Ah [Verse 1] Pull up, pull up on me, ah Might just recline the seat when I want it Give you a set of keys 'cause you own it Pull up, pull up on me, ayy No second guessin', checkin' the rearview Ain't lookin' back unless it's right at you [Pre-Chorus] Make me wanna stay through the night I will never leave from by your side Don't you know you got a ride or die? Ah Even when I miss you on the road You should know I'm always in control 'Cause the one thing I already know [Chorus] No, I don't feel the need to test drive nothin', test drive nothin' Baby, I'm sold on you, so I don't ever gotta Test drive nothin' (Oh), test drive nothin' (My baby) It's in the way you do it, I don't ever gotta, baby [Verse 2] I drop the top on that body That's candy paint on my body I'm thinkin' 'bout the way I feel on you If you want, say, I do (I do) I'll floor it (I'll floor it) Just say the word, you know I'm yours (Know I'm yours) Just drop a pin and don't reverse (Oh) [Pre-Chorus] Make me wanna stay through the night (Oh, babe) I will never leave from by your side (Leave from by your side) Don't you know you got a ride or die? Ah Even when I miss you on the road You should know I'm always in control 'Cause the one thing I already know [Chorus] No, I don't feel the need to test drive nothin' (No, babe) Test drive nothin' Baby, I'm sold on you, so I don't ever gotta Test drive nothin', test drive nothin' It's in the way you do it, I don't ever gotta ⭐ VIDEO OFICIAL Y LETRA/OFFICIAL VIDEO AND LYRICS: 👉 www.letradetucancion.com/2021/02/letra-test-drive-ariana-grande.html
Olivine
Olivine Acum 20 ore
1 billion :D
FY • 9 лет назад
FY • 9 лет назад Acum 20 ore
*The best song*
Rainbow playz
Rainbow playz Acum 20 ore
why is nobody talking about how good her split was
Letícia Araujo Sperandio
Letícia Araujo Sperandio Acum 20 ore
☁️
Helena Motounou
Helena Motounou Acum 20 ore
J,ador ariana j,espère que un jour en sera ami.